Случвало ли ви се е банка да ви върне пари?

25 02 2011

Днес съм в еуфорично настроение…

На всичките трудности, които ни се струпаха напоследък, днес сутринта ми се обадиха от ОББ да ми кажат, че при тях има един мой плик с определена сума, който стои от много време. Чак сега били намерили начин да се свържат с мен и ме молят да отида до банката, за да можем да решим какво да правим с парите… Веднага се сетих за какво става дума.

Преди 2 години отидох да направя вноска по Транскард, но (оказва се) съм забравила да посоча клиентския си номер, очевидно не съм написала и телефонния си, защото никой така и не се свърза с мен. Тогава следих няколко дни сметките и тези пари (220 лв) така и не се появиха там, закъдето бяха предназначени. Знам, много хора ще ме обвинят, че не съм отишла още тогава да ги потърся и да се опитам да оправя нещата. Обаче аз бях леко уплашена, че ако мъжът ми разбере, „ще ме убие“🙂 Явно съм успяла да потуля нещата. И както обичаме да казваме, имала съм – дала съм… 2 години по-късно (и един телефонен номер сменен) банката успя да се свърже с мен. Сега съм с 220 лв по-богата и новият парфюм, който от няколко месеца искам да си купя, както и едни мечтани обувки скоро ще станат мои🙂


Действия

Information

Вашият коментар

