Поемам щафетата

20 04 2010

Дългото завръщане от кулинарните към ежедневните теми вече е факт. Въпреки че при мен двете понятия се допълват, че и понякога взаимозаменят😉 От доста време някои хора упорито ме подканят да напиша нещо различно от рецепта, но аз още по-упорито си правех пас. Тайничко обаче си събирах „умствен“ материал за първия по-различен пост. Имам доста недооформени темички наум, но за тях има време. Летящ старт ми даде Дани с предизвикателството да „изброя 10 неща, които ме правят щастлива и да споделя 5 неща, които не знаете за мен“… И така:

10-ТЕ НЕЩА, КОИТО МЕ ПРАВЯТ ЩАСТЛИВА

/Подреждам ги по реда на присещане, а не по важност! Някои от нещата са по-общи, а други персонални и по-съществени, но всичките са част от моето ежедневие/

1. Малките жестове на внимание и обич от страна на съпруга ми /само искам да си пожелая да ги прави по-често😉 /.

2. Заразителната усмивка – тип „муцунка“  (както и всички останали физиономии, които обича да прави) на дъщеричката ми Александра.

Александра Кирова

на мама муцунката

 3. Звънкият смях на двете ми деца, когато се боричкат (във все още редките случаи, когато след играчка не следва плачка).

 4. Признанието от страна на мама, когато ми казва „Браво, майче!“ . Това дори би ме разплакало от щастие!

5. Най-новото ми хоби, практикуването на което винаги ме прави щастлива и ме кара да си тананикам – кулинарството (и по-специално сладкарството)!

шоколадова торта с крем брюле

6. Заспалите муцунки на децата ми – излъчват такова спокойствие, че ме изпълват с непреодолимо щастие!

7. Когато приятел/ка се обади да ме чуе по телефона без конкретна причина!

8. Постиженията на сина ми Виктор в детската градина – когато на някой празник или открит урок излезе пред цялата група да каже стихотворение или изпее песничка – очите ми неминуемо се насълзяват!

Виктор Киров

9. Всяка нова думичка, която е научила малката ми Александра (напоследък стават все повече и повече, но затова ще пиша друг път).

10. Всяко едно постижение на сестра ми Ани Василева, която (въпреки че е само на 24 години) е здраво стъпила на земята млада дама и целенасочено следва мечтите си. Ани, обичам те и вярвам в теб!

П. П.  Не ми беше лесно да отделя точно 10 неща, които ме правят щастлива, но все пак успях. Сигурно има и още, но…

5 НЕЩА, КОИТО НЕ ЗНАЕТЕ ЗА МЕН (ХМ…)

1. Много съм мързелива (хаха – невероятно, но факт, признавам си го!).

2. Мечтая някой ден да имам собствен бутик за торти и сладкиши… (без коментар!)

3. Мечтая някой ден със съпруга и децата ми да имаме малка спретната къщурка с полянка, няколко лехички и дръвчета, която ще носи името CASA DE KIROVI.

4. Имам склонността да се вманиачавам в правенето на определени неща, с което запълвам празнини в живота си. Хубавото е, че рано или късно се освобождавам от тези си мании, но пък на тяхно място се появяват други…

5. Искам да цари хармония и щастие в живота на всичките ми приятели!

Това е!

Сега е мой ред да предам щафетата – пригответе се: Вера, Дончо, Дарина, Деница и Бианка (хайде сега да те видим!).


Действия

Information

11 responses

20 04 2010
ladyvera

Айдаа, аз че и Биби, това отмъщение някакво…Ще го запомня това, да знаеш!🙂

20 04 2010
Sunny

Това е от любов🙂

20 04 2010
ladyvera

Оо, взаимно е! *)
А иначе мен ме изненада с признанието за мързела…Какво ще кажеш да си направим съревнование?🙂

20 04 2010
Дончо

Снимката ѝ е… потресаваща! Някой ден ще разбива сърцата на такива като моите.

Иначе и аз не знам как ще сколасам да отвърна на предизвикателството.

21 04 2010
Sunny

Айде, айде, не приемам такъв отговор! Щом аз излязох от летаргията и ти ще сколасаш😉

21 04 2010
Danyela

Съни, много ми беше интересно да прочета повече неща за теб! Да са живи и здрави съкровищата ти и пожелавам мечатата ти да се сбъдне!

21 04 2010
Sunny

Много си мила, Дани, благодаря ти!

21 04 2010
Sunny

@ladyvera, давай! Ама не искам да ти отнемам първото място😛

25 04 2010
Dani

Светлана,
сега попадам на блогът ти, но много ми харесва, незнам как съм го пропуснала🙂 Имаш страхотно семейство и много интересни неща си споделила за себе си. Ще те следя с интерес. Поздрави, Дани

25 04 2010
Sunny

Благодаря ти! Вероятно и аз поради същата неизвестна причина досега не съм попадала на твоя блог, който също се оказа интересен за мен и интересите ми🙂 Слагам те в любими! Всичко най-хубаво!

9 06 2010
deni1978

Съни, много ми хареса този пост! Не бях разглеждала отдавна блога ти, но… по-добре късно, отколкото никога, нали :)). Знаеш ли, точка 4. от „нещата, които не знаем за теб“ – все едно си ми прочела мислите🙂

Вашият коментар

