Koнцерта на Мадона

16 08 2009

P1080063
Дългоочакваният концерт на поп-иконата Мадона наближава – само някакви си 13 дни ме делят от „срещата“ ми с нея. Чувствата, които ме изпълват, са трудноописуеми. В интерес на истината, едва ли осъзнавам, какво точно ще ми се случи. Досега никога не съм била на концерт на звезда от такава величина – само на местни изпълнители. Говори се, че това ще е най-мащабният проект и концерт, правен в БГ досега. Чак се задъхвам, пишейки тези редове…
Преди 2 години (май толкова бяха) спечелих билет за концерта на Пинк – друга също толкова обожавана от мен изпълнителка. До последно не можех да повярвам, че ще я видя наживо. Толкова много не вярвах, че накрая тя взе, че отмени концерта си в София… и аз наистина не я видях на живо…
Сега толкова много искам и вярвам, че ще видя Мадона, че няма как това да не стане реалност🙂 Стискам си палци! Както и на всички останали луди фенове, които трескаво очакват този ден – 29.08.2009 г. (тази дата и бездруго си е голяма – рождения ден на Майкъл Джексън, лека му пръст)!
Толкова много се вдъхнових за концерта, че взех и си направих потник с надпис – MADONNA Sticky & sweet tour🙂 Накрая на коцерта ще взема да го съблека и да го метна на сцената при нея😉


Действия

Information

8 responses

16 08 2009
Дончо

Накрая на коцерта ще взема да го съблека и да го метна на сцената при нея

Цъ цъ, ще ме накараш да съжалявам, че категорично отказах билет за шоуто🙂 [ Веси обаче ще ходи с приятелка ]

16 08 2009
Sunny

Ейййй, ДОнчооо – може да ме дадат по ТВ🙂 споко😉

17 08 2009
ladyvera

Ахахах, това да го видя, няма да го повярвам!
Пък ако все пак се случи, бъди сигурна че папаракът в мен няма да остане безучастен.😉

17 08 2009
Sunny

Ее, вие пък много буквално ми приехте изказването – имах предвид, че ще бъда very excited🙂 !!!

18 08 2009
Дончо

И ние, и ние обещаваме да бъдем много вери-ексайтид, ако сториш това добро дело. Цялата нация може да се окаже вери-ексайтид… ще отбележим ръст по отношение на инфарктите🙂

18 08 2009
Sunny

lol

19 08 2009
deni1978

Sunny, mnogo hubav potnik! Strahoten🙂. Abe, ia si go zapazi, a pyk ako tia si hvyrli neinia, gledai da go ulovish😉. Stiskam palci da se systoi koncerta i mnogo da se zabavliavash. I az bih otishla na koncert na Madonna, a datata 29.08.09 naistina e pametna (MJ, you know…).

23 10 2014
musicblogger2014

Много хубав постинг. Велика среща!🙂
И аз имам нещо, написано по въпроса:
http://musicmaniac2014.wordpress.com/

Вашият коментар

