Международен Ден на Много Добре Изглеждащата и Ужасно Умната Жена

26 04 2009

Онзи ден получих следното писмо:

Честит МДМДИУУЖ!
Днес е Международният Ден на Много Добре Изглеждащата и Ужасно Умната Жена, така че моля да изпратите този мейл на някоя дама, която съответства на описанието! Моля, не ми го изпращайте обратно, тъй като аз вече го получих от една Много Добре Изглеждаща, Ужасно Умна Жена! И запомнете следното мото: „Животът НЕ ТРЯБВА да бъде пътуване към гроба с намерението да пристигнеш безопасно в привлекателна и добре запазена обвивка, а лашкане насам-натам с шоколад в едната ръка и бутилка вино в другата, с изтощено и разпадащо се от употреба тяло и песен на уста „Ухааа, ‘баси кефа! „

И послепис:

Желая ви прекрасен ден!

За вас, момичета!

Във всеки стар човек се крие един млад и се чуди какво по дяволите става!

Вътре в мен живее една слаба жена, която крещи, за да излезе навън. Обикновено запушвам устата на кучката с бисквити.

Най-трудните години в живота са тези между десет и седемдесет.

Старостта не е място за страхливци!

Тридесет и пет е възрастта, в която главата ти си застава на мястото, а тялото ти започва да се разпада

Ако не можеш да бъдеш добър пример, бъди ужасно предупреждение!

Никой не може да те унижи без твоето позволение.

Когато животът ти поднесе лимони, поръчай си текила и сол и ми се обади!


Sonya Miteva
AIESEC BULGARIA
Vice President External Relations AIESEC LC Veliko Tarnovo University

Ами, не знаех, че и такъв празник имаме😀 Ха, да ни е честит, на патерица!


Действия

Information

10 responses

20 05 2009
милена

Браво на Много Добре Изглеждащата и Ужасно Умна Жена! Поправи ми настроението. Предлагам да основем клуб, блог, група или нещо подобно. Е, предполагам, че няма да държим толкова но описанието „Много Добре Изглеждаща и Ужасно Умна Жена“.
„Добре изглеждаща“ и “ умна жена“ просто са достатъчни критерии.

20 05 2009
Sunny

🙂 Хайде🙂

20 05 2009
милена

Ами ще насрочим ли конкурс или просто ще поканим свои познати, отговарящи и не толкова на посочените изисквания?

20 05 2009
Sunny

за всички познати и не толкова познати, но със силно желание🙂

21 05 2009
милена

Оки. Как ще стане обявлението?

21 05 2009
Sunny

честно казано, малко ме изненадваш🙂 аз мислех, че си правиш майтап, но явно си доста сериозна😀 оставям на теб тази задача😉

21 05 2009
милена

Сериозна съм. Нека основем клуб. Но уви- не мога да се заема със задачата. Прекалено съм изпростяла- в майчинство съм. Давай ти- по-млада си, пък имаш и страхотни идеи.

21 05 2009
Мери

Ей жестоки сте!🙂

22 05 2009
милена

Здр. Все още не съм станала кралска особа, та да съм „Вие“. А ако визираш щерка ми- Магдалена, тя още е съвсем непълнолетна- само на 11 мес. без 4 дни, за да участва в разни клубове.
Аз съм Милена- приятно ми е.

22 05 2009
Sunny

🙂 И на мен ми е приятно – Светлана🙂 А относно „изпростяването“ – не се подценявай🙂 Иначе и аз съм в майчинство – и то, за втори път🙂

Вашият коментар

