Болно време

5 04 2009

p1060486

Гадният упорит вирус, който вилнее из Пловдив, трайно се е настанил у дома през последните 2 седмици. Първо надви Вики, който го бори 10 дни и все още не се е оттървал напълно от него. После се опита да улови и мен, но аз упорито му се изплъзвах всеки ден. След това малкото ангелче Александра попадна в пипалата му. И накрая тати. Имах много голямо желание да избегнем срещата с антибиотиците, като опитах какво ли не и в крайна сметка сега и четиримата пием. Последна се предадох аз, след като тази нощ не можах да мигна от болки в ухото – аз лично нямам спомен някога да ме е боляло ухо през последните 30 години😀 . Та днес 2 от сетивата ми не работят – с едното ухо не чувам и носът ми е запушен – каква идилия🙂 Дано очите ми не откажат, че тогава съвсем за нищо няма да ставам.


Действия

Information

5 responses

11 04 2009
deni1978

Съни, като гледам тия кутии с лекарства, лошо ми става. Хайде, оздравявайте по-бързо! Аз давам на Леа профилактично „Sanostol“ – мултивитаминен сироп, за повишаване на имунитета (уж!). Иначе, от доста време не бях разглеждала блог-а ти и сега, когато най-после намерих време, не останах разочарована😉. Много хубави и полезни неща си публикувала, особено рецептите в „Детска кухня“. Ще се възползвам и аз🙂.

11 04 2009
Sunny

Радвам се, че рецептите ми може да са полезни на някого. Мойта мома вече не иска да яде домашни пюрета, за съжаление. Само закуските и десертите ми яде.
Скоро ще се видим🙂

14 04 2009
Рос

За съжаление не вилнее само в Пловдив гадният вирус. И мен ме тръшна за около 2 седмици. И аз нямам спомен някога през живота ми да ме е боляло ухо-но този път и това стана. И на мен не ми се разминаха антибиотиците, въпреки че от 11 години не съм пила. Поне имаше ефект. За главоболие и ухоболие много ми помогна торбичка с гореща морска сол. Бързо оздравяване🙂

14 04 2009
Sunny

Децата, за радост, вече са добре, но при мен нещата доста се усложниха – възпали ми се слухов нерв и сега пия още купчини с лекарства. Леко недочувам и лошото е, че има вероятност така да си остане😦

28 04 2009
Sunny

И аз вече съм добре – сега всички сме здрави и щастливи🙂

Вашият коментар

