Ново амплоа

10 03 2009

От известно време доста съм занемарила блогването, но това  се дължи на „различният“ живот, който водя в последните месеци и който ще продължи поне още 2 годинки :) Става дума за Александра, новият член на семейството ни и както се досещате, всичко вече се върти около нея, батко й Виктор и домакинските задължения. На някого може да му се стори твърде скучно, но не е така. Това ми се случва за втори път и сега ми е много интересно – наслаждавам се на всеки миг, прекаран с дъщеря ми. Разбира се, отделям време и за себе си – започнах да ходя на аеробика с приятелката ми Вера, не пропускам ежеседмичното посещение при любимата ми фризьорка Тони, както и всекидневните разходки навън с беба и приятелки.  И за да немухлясва блога, който създадох и поддържах с такава любов и желание, от днес  ще му придам малко по-различен облик – ще публикувам истории от ежедневието ни, рецепти за вкусни гозби – както за големи, така и за малки. На който му е интересно – да чете и коментира, а останалите – просто да го подминават🙂 Създавам нова рубрика, която ще се казва Детска кухня.


Действия

Information

Вашият коментар

