Бяло гълъбче…

7 01 2009

p1050748
Ето какво имаше на нашата тераса снощи…
Първо беше кацнало на перваза на вътрешния прозорец, стоя там сгушено няколко часа. След това се измести на парапета и аз вече не се стърпях и излязох да го снимам. Явно беше домашна птичка, защото ми позволи да се доближа до нея и ето какво се получи:
p10507491
Каква красота… Това бяха първите думи, които изникнаха в съзнанието  ми. А Вики веднага  издекламира стихчето, което знае от яслата:
Бяло гълъбче лети
Из небесна шир
И навред разнасяй ти
Песента за мир
Стана ми жал за красивата птица, сгушена в студената януарска вечер на нашия перваз… Зачудих се какво ли я е довело при нас… и каква е символиката, която носи. Първо се пошегувах с мъжа ми, че това е пощенски гълъб и ни носи писмо, а той не ми остана длъжен и отвърна: „Дано само да не е щъркел…“ – каквото и да означава това-
Аз реших да се посъветвам с GOOGLE и открих няколко интересни статии за гълъбите. В един форум прочетох, че когато до теб долети бял гълъб, това е духът на умрял човек, който идва да те навести и очевидно е за добро, тъй като е символ на мира.
Открих още един интересен сайт за птичите зодии. Досега не знаех, че съществува и такъв хороскоп.  Според него се оказва, че дъщеря ми Александра е зодия гълъб (е, ако и тука няма съвпадение…) (родена е на 26.08).  Още с първото изречение от нейния хороскоп бях убедена, че прочетеното в онзи форум, е истина. Убедете се и вие:
Гълъбът е символ на жизнения дух (душата), преминаващ от нашия свят в отвъдното.
А може би дядо ми по бащина линия (който почина преди малко повече от година) се върна да види правнучка си?! Лека му пръст! Дядо Василе, почивай в мир…
Моята зодия според този хороскоп (аз съм родена на 03.10) е Лебед. Звучи красиво и грациозно…
А вашата зодия каква е?

Действия

Information

7 responses

22 01 2009
BORIME4KA

Красива птица, красив пост…

22 01 2009
Sunny

Благодаря🙂

26 01 2009
deni1978

Съни, много интересно е това, което се е случило в дома ви. Честно казано, даже и аз нямах представа колко, докато не реших да се поровя малко. И какво само открих! Не си падам много по свръхестествени неща и явления, и съм скептик по природа, но мисля, че гълъбчето наистина не се е появило случайно на прозореца ви. Видях, че поста ти е от 07.01., а си писала, че гълъбчето е долетяло предишната вечер, значи точно на Йордановден (06.01.). Реших да проверя какво означава символиката и на ДВЕТЕ: на датата и на птицата (смятам, че има връзка между тях!). В християнството белият гълъб е символ на Светия Дух, на чистотата и мира – тук правилно си се досетила нищо чудно някой починал близък наистина да ви е навестил. Но още по-интересно е, ако прибавиш към това факта, че се е случило на Йордановден, много важен християнски празник. На този ден св. Йоан Кръстител кръстил Божия син в реката Йордан. Прилагам следния цитат от евангелието на Лука: „…И когато се кръстиха всичките люде, като се кръсти и Исус и се молеше, отвори се небето и Светия дух слезе върху него в телесен образ като ГЪЛЪБ; и глас дойде от небето, който казваше: „Ти си моят възлюбен Син; в тебе е моето благоволение“. Виж и този сайт, който открих, ако искаш: http://www.znam.bg/com/action/logins. За мен лично посланието е ясно: ако има някой непокръстен у вас, хубаво е да го кръстите!

26 01 2009
deni1978

За птичите зодии: моята е Паун, а на Калоян е Жерав🙂

26 01 2009
Sunny

Ами, Алекс не е кръстена🙂 и това ще се случи скоро…

13 08 2009
albena

Здравейте,зачетох се тук търсейки информация за явявянето на бял гълъб на еньовден. Бихте ли ми казали какво означава това.Мерси

13 08 2009
Sunny

Здравейте, @albena, не мога да ви отговоря на въпроса. Потърсете из интернет значението.

Вашият коментар

