Александра вече е на месец :)

28 09 2008

Усещам как блогът ми се превръща в бебешки дневник, но напоследък (съвсем естествено) всичко се върти около Алекс.  Как расте, малката ми хубавица… Вече е на 1 месец, с големи сини очи, които те гледат питащо… и знаещо… и с безранична обич – което ме кара да се чувствам най-важната в целия свят! Обичам това малко човече с толкова огромна любов, че … изобщо не съм си представяла, че имам толкова много любов в себе си… 

И съм щастлива, как иначе…


Действия

Information

5 responses

29 09 2008
Вера

Да ти е жива и здрава малката Алекс и още много да те радва!🙂
Зная как се чувстваш, защото преживявам абсолютно същото в момента. И нито безсънните нощи, нито липсата на време за мен, нито дори невъзможността да вляза в нормални дрехи, може да ме направи по-малко щастлива в този момент.🙂

29 09 2008
Дончо

Докато се сетя да погледна, и хлапето станало на 1 месец!

Да ти е жива и здрава! Трябва да се раждат момичета, за да има моми за синовете на такива като мен, небрежни, които едно момиче не могат да направят😉

29 09 2008
Sunny

Верче, мерси, скъпа – само хубави мигове ни очакват оттук нататък🙂
Дончо, не се отчайвай – никога не е късно😉

2 10 2008
vallens

Тя е много много красиво бебче и има страхотни очички🙂 Много ми хареса снимката с баткото🙂

29 10 2008
Марго

Хубаво име за хубаво детенце!Да ви е жива и здрава!

Вашият коментар

