Новият член на нашето семейство!

17 09 2008

Нетърпелива съм да споделя с вас новината (вече не чак толкова нова) за раждането на дъщеря ми Александра. Чудото, което направи живота ми пълноценен и семейството ми пълно, се случи на 26.08.2008 г. в 14.30 ч. в клиника „Торакс“ с помощта на д-р Троянчев и екипа му. Покланям се пред професионализма им и ще съм им вечно благодарна както за появата на сина ми Вики (преди 5 г), така и за появата на дъщеричката ми Александра. Няма по-голямо и пълно щастие от това да видиш сбъдването на мечтите си… Благодаря и на съпруга ми, който ги сбъдва една по една… Обичам те, Стели, цял живот няма да ми стигне да ти го казвам и показвам! Благодаря ти за щастието, което ми даваш! Надявам се и ти да получаваш същото от мен!

А ето и това, за което говоря:

Александра и Вики – двете слънца, които озаряват дните ми:


Действия

Information

5 responses

23 09 2008
blacksnoopy

Честито🙂

23 09 2008
Sunny

благодаря🙂

27 09 2008
vallens

Честито и от мен. Малката е страхотна- искитнско съкровище, личи си, че е правена с много любов🙂

27 09 2008
Angelica

И сейчас это актуально. (Smotri 1 abzac)

28 09 2008
Sunny

Благодаря, скъпа🙂

Вашият коментар

