Моето ново бижу

24 05 2008

Ето го и моето ново бижу:

Сузуки Суифт

След дълги и мъчителни 6 месеца в чакане на идеалната за мен количка, търпението ми беше възнаградено. Любимият ми направи такава изненада, за която дори не съм си мечтала. След като за пореден път се отчаях, че са купили под носа ни и тази кола, последва такава изненада и такова щастие за мен, че вече трети ден не мога да се окопитя! Този път всичко е било предварително замислено – мнимият купувач, увисеният нос на съпруга ми (за моя изобщо няма да споменавам) – два дни той и всичките му приятели и колеги ми играха театър. Накрая се озовахме пред блока за поредната разходка и той ми връчи един ключ. Ей, ама жената си е лисица🙂 , веднага се усетих! Идваше ми да полетя! Количката е перфектна – топ изпълнение, с всички екстри, вкл. автоматични скорости! Какво му трябва на човек…


Действия

Information

7 responses

27 05 2008
Вера

Отново ЧЕСТИТО!!!
Кога ще почерпиш?🙂

27 05 2008
Sunny

Aми, когато се видим. А кога ще стане това?

29 05 2008
Дончо

Бравос! Никак не изглежда зле. Пожелавам ти да нямаш никакви грижи с нея. Автоматикът е благодат, аз се родих, откакто карам автоматик.

29 05 2008
Sunny

Благодаря🙂
Вече свикнах с количката. Предната също ми беше автоматик, така че знам какво предимство е, но всяка си има своите особености и трябва време за нагаждане. Мисля, че вече си лепнахме със Сузи.

29 05 2008
blacksnoopy

Честито.
Супер е колата🙂

30 05 2008
вили

Ей,че е хубаво и много романтично. Имаше ли панделка подаръчето? Честито и безаварийно шофиране!

31 05 2008
Sunny

Панделка нямаше, но наистина беше много романтично! Вече цяла седмица пълноценно се наслаждавам на количката…

Вашият коментар

