за дъжда и настроенията

25 04 2008

Само за жени…

Замисляли ли сте се, как настроението ни се мени в зависимост от времето? Аз лично съм идеален пример за това… питайте мъжа ми😀 ! Това важи и за повечето жени около мен. Вчера забелязах това и във фризьорския салон – за първи път виждам трите мацки толкова унили – че и работа нямаха – явно всички се бяха изпокрили от дъжда. Само аз много смело отидох да си правя прическа! Естествено, се отказах от изправянето на косата, щеше да е безумие в този дъжд. За сметка на това, ми направиха такъв дифузер, че сигурно ще изкарам и великденските, и майските празници с тази прическа!  И изглеждам умопомрачително – благодаря за аплодисментите!

Откъде започнах и докъде стигнах…

Исках да кажа, че напоследък, с напредването на бременността, настроението ми се покачва лавинообразно и много малко неща са в състояние да го развалят, в това число и гадното време. Наближаващите празници и това че днес пътуваме за Русе (при мама, тати и приятелите ми) буквално го изстрелва в небесата…  И като добавиш съвсем навременните коментари на някои хора, че бременността  много ми отива и цъфтя като цвете… ами няма какво повече да говорим!

Пожелавам на всички весело изкарване на празниците, пълноценна почивка и внимавайте с яйцата…

П.П. Май този път аз ще успея да повлияя на времето – ето, че слънцето се показа !


Действия

Information

4 responses

25 04 2008
Вера

Мени се, факт. Аз цяла зима вегетирам и като пекне пролетното слънце, душичката ми се стопля.
Това си има и научно обяснение, свързано с производството на някакви хормони в организма, а като се прибави и твоето „бременно“ положение, нещата стават съвсем пъстри и приповдигнати.
Пожелавам ти весели празници и много цветни преживявания, които после да споделяш с нас!

25 04 2008
Sunny

Благодаря, скъпа! И аз ти пожелавам само приятни емоции през празниците – повече забавления и почивка! И не забравяй какво си говорихме – остави се малко на течението😉 !

1 06 2008
The sister

Xm… zna4i samo pri mama, tati i priatelite,a? A koi ti be6e li4en asistent cqla sedmica?!
Po4vam da se obijdam malko po malko….

2 06 2008
Sunny

😀
Mи малката, ти живееш там, колкото и аз😉 , затова съм писала, че отивам при мама и тате – както правиш и ти! Иначе, верно, беше ми компания и помощ доста време.

Вашият коментар

