Благотворителен Коледен Базар в Пловдив

7 12 2007

По примера на Вера и Бу помествам информация за Коледните Благотворителни Базари и по-специално за този, който ще се проведе в Пловдив на 15-16.12.2007 г. в Търговски центрове „Гранд“ и „Екселсиор“ от 10 ч. По-долу ще намерите информация и за другите градове, в които се провеждат такива Базари.

Винаги съм била привърженик на благотворителността, специално на детски стоки, дори веднъж занесох огромен чувал с дрехи в БЧК. Въпросът ми към Бу е, как мога да участвам и аз с детски дрешки на Пловдивския Коледен Благотворителен Базар (ако вече не съм закъсняла)?

Ето инфо:

София 15-16 дек. МОЛ София от 10 ч.
Пловдив 15-16 дек. Търг. центрове Гранд и Екселсиор от 10ч.
Пазарджик 18 дек. Фоайе на Община Пазарджик
19 дек. Фоайе на Евроцентъра
Добрич 12-15 дек. фоайе на Младежки дом (при хубаво време пред дома)
Г. Оряховица 17 дек. Читалището
Русе 15 – 20 дек. Павилион 54 на Площад Свобода 6
Видин 13 – 14 дек. Пред СОУ “Цар Симеон Велики “ от 11 ч


Действия

Information

18 responses

7 12 2007
Бу

Хаха, добре😀 Хайде, опитай. Ако ти хареса, ще ти кажа как рисувам с бои за стъкло и как рисувам лепенки-декорации за прозорци😀

7 12 2007
Sunny

Ааа, ОК😀

7 12 2007
Вера

Ми да се включа и аз в чата, ако може.😀
Сънчо, имало много красиви плетени неща, дори коледни играчки от плетиво. Ето ти повод да си набавиш оригинална коледна украса, нали?

7 12 2007
Sunny

Абе, направо съм си там аз, не мога да пропусна Базара. Айде заедно!

7 12 2007
Бу

Миналата година имаше и страхотни коледни късмети – взимаш на корем колкото ти трябват, и на Бъдни вечер или Коледа всеки си тегли, да види какво му се е паднало.
Украсата от плетено на една кука беше фантастична, наистина!
Страхотни картички, изработени от доброволци, от деца, и от питомци в детските домове (една от тях, показваща как момиченцето, което я е нарисувало, седи в скута на дядо Коледа, а той й дава подарък, ми заседна на гърлото…)
Украси за дома, плетени шалове и шапки… всъщност ето какво: вижте какво има като списък🙂
http://forum.bg-mamma.com/index.php?topic=243793.0 – и това са само част от нещата, има добавени много други!
Аз ще продавам в неделя🙂

п.с. Вера, можеш ли да свирнеш на Скайп?

7 12 2007
albinos

Айде и аз да се включа в чата. Като стана дума за благотворителност искам да ви попитам бихте ли пуснали sms за кампанията Българската коледа
http://www.bgkoleda.bg/ и какво мислите за нея.

Аз лично смятам да пусна няколко sms-а.

7 12 2007
Бу

Ами…аз пускам обичайно по един или повече. Но съм със смесени чувства към кампанията, честно казано – макар че не мога да дам смислен отговор защо.

7 12 2007
Вера

Тия смс-и са малко отбиване на номер-пускаш няколко и спиш спокойно. Това не е благотворителност за мен, макар че и аз го правя. Другото което е, изобщо не знам дали парите ми не са отишли в нечий джоб, вместо да се използват по предназначение.
Все пак е повече от нищо, няма спор.

Вашият коментар

