Цигански пожелания

29 11 2007

Коледа наближава и аз вече съм обхваната от празнично настроение. В главата ми се въртят подаръци, коледни пожелания и т.н. В тази връзка се разтърсих в нета на различни оригинални пожелания (тъй като не винаги музата ми успява да стигне за всички членове на рода и приятелите) – ето на какво попаднах (много се смях):

Цигански пожелания
ollo1 написа

Това ми попадна от някъде – не знам кой е автор.

Модерна Циганка-гледачка към минаваща девойка:
Алоооуу, чаровницееей, спри са да ти казвам, имйел шъ пулучиш!
Голем късмет та чака, добър пръвайдър ша намериш!
Един юзър много хубави неща ти мисли. Все та причаква в кюто, ама ти много са крийш, ма!
Пусни му на чиляка… оторизейшън, стига си го мъчила с тоз рикуест
Той много та `аресва, иска да та джазка виртуално. Я дай левътъ ръкъ да вида по-добре.
Аууу, малка ръчичка имаш, ама голем джойстик си фанала! Въх, много си играйш със скролера на мишката, палавницееей. Немаш ли с кво друго да си играйш, ма? Тука виждам голем трафик от един сайт с много хиксчета…
Ама си ъпдейтвай антивирусната и файъруола да н`си наджипкаш компа с виртуални въшки.
Дай ся пет лева и Господ да та пази барабар със софтуера и хардуера!
Къде тръгна, ма? Шъ та кълна, да знайш!
Да ти са напълни компа с вируси дано!
Виндовса да ти висне кът` гъза на прабаба ми!!!
Ре-инстол секи ден да прайш и от бъгове да н`съ отървеш!
Да ти го нахакат здраво в айпито!
Имйела със спам да ти затрупат!
Само грозни аватари да намираш!
Кюто ти да са скапе и хистърито да ти са затрий!
Сичките си пароли да забраиш и да ти спрат акаунтите!


Действия

Information

2 responses

15 12 2007
pippi

Е не!Ти ме уби!
:))))

28 05 2008
Пожелания

То това е виц, който е много известен. Ама е адски яко да се използват вицове за пожелания.

Вашият коментар

