„Всеки ден 10 печелят минифурна за хляб“

20 10 2007

Гледали ли сте рекламата на маргарин „Калиакра“, в която ни питат: „Искате ли всяка сутрин да имате прясно изпечен хляб за закуска…?“

Е, аз моментално се зарекох, че ще спечеля една от тези минифурни. И ето я, на кухненския ми плот:

dsc00050.jpg

Ей, роди ме мамо с късмет… В темата за маниите явно съм пропуснала да спомена за това, че участвам във всякакви томболи и съм печелила много пъти (но пък разказах за тях в „Обичам игрите“ в блога на Валентина

В момента пека първия си хляб – пълнозърнест🙂 !

Имам книжка с рецепти и упътване, но ще съм благодарна на всички, които ми дадат съвети и препоръки как най-рационално и успешно да използвам минифурната за хляб. Всички рецепти за вкусен и различен от белия хляб са добре дошли!

Добавено в 19:48 ч.

Ето го и хляба:

bread.jpg

Изпечен е перфектно, остава и да е вкусен🙂 Но първо да изстине… ммм…


Действия

Information

10 responses

20 10 2007
muhlio

Изглежда супер🙂 Ще черпиш🙄

21 10 2007
Дончо

Честито ти! Един близък приятел преди време имаше такова чудо, само че не от тази марка. Правеше страхотен хляб.

И понеже поиска съвет: „хвърли“ 10-20 стафиди в тестото, с което правиш (всеки) хляб. Няма да съжаляваш (даже хляба да не е от „сладките“).

А аз все се заричам, че ще си купя робот за хляб, и все отлагам. Да видим как ще е сега в София.

21 10 2007
Sunny

Благодаря за съвета. Звучи добре, ама не знам мъжът ми как ще реагира на стафиди в тестото… Иначе снощният хляб беше много вкусен! Не очаквах първият ми опит да е сполучлив – бяха ме подготвили, че ще се наложи да хвърля първите няколко хляба, но аз се оказах много добра, бе🙂

22 10 2007
Вера

Аз пък ти предлагам да сложиш малко белен слънчоглед и шипка сусам за по-специален вкус.😉

22 10 2007
Sunny

Аууу, че вкусно! Ще пробвам! Вчера изпекох ръжен селски хляб и от мен прибавих щипка чубрица в тестото – стана много вкусно!

22 10 2007
Vallens

Аааааа честитоооооооооооооооооооо🙂 Ще откача от кеф само като я гледам тая машинка!!! Исккам и аааааааз🙂

22 10 2007
Sunny

Ами, хайде – купуваш 2 кутии маргарин и пращаш sms с кодовете от капаците и чакаш… Помни обаче, ако спечелиш, трябва да пазиш капаците, докато не си получиш наградата🙂
Успех!

24 10 2007
Нела Калова

Честито и БРАВО!!!
Можеш да разнообразяваш и с маково семе. Някои слагат и ким , даже кимион, но не всеки харесва такива аромати.🙂

2 11 2007
Веско В.

След като превъзмогнах зависта:
Честито! И аз много исках ама не спечелих! Иначе струват около 160лв. http://appliances.market.dir.bg/scat3.php?id=3303
Някви рецепти:
http://forum.bg-mamma.com/index.php?topic=24722
Имаше някъде един съвет – маята се слага последна отгоре на сместа без да се бърка, просто я наръсваш върху брашното а машинката сама я размесва в последствие. Явно става най-равномерно.

p.s. Кимион не се слага! С ким и семки от тиква се прави масово хляба, който се предлага по магазините в Чехия и Словакия, става леко зелен.

2 11 2007
Sunny

Иииии, чак пък завист!
Благодаря за страницата с рецептите – може да се пробвам. В книжката на моята фурна има доста рецепти, но тук прочетох някои интересни. Въпросът е да улуча на коя програма да ги пусна🙂

Вашият коментар

