Първи „учебен ден“ и за детските градини

17 09 2007

 

Днес беше и първият официален ден в нашата детска градина „Мирослава“. От днес са разтурени сборните групи и дечицата са си по стаите и с техните си учителки. Ние почти не отсъствахме през лятото и затова днес си отиваме като за нормален, пореден ден. Да, обаче „не“! Аз съвсем изключих да купя цветя за учителката – като видях всички майки как носят букети, ме досрамя. Пред детската градина беше истинско стълпотворение от автомобили, родители (цели семейства) и деца. Чак като ги видях се сетих, че днес тръгва новата „Първа група“ и за семействата, които сега изпращат за първи път децата си на детска градина, това си е събитие. През тялото ми премина тръпка🙂 Като че ли го съпреживях заедно с тях! То не бяха снимки, подливания на вода с думите „Да ти върви по вода“, струпвания пред входа на градината, притеснения… А моят мъничък, вече голям, Вики вече е във „Втора група“ – батко😀 !

Наслука на всички първолаци и честит имен ден на всички, които носят имената Вяра (Вера😉 ), Надежда, Любов и София!

Честит имен ден и на теб, скъпа приятелко, Вера! Да си ми жива и здрава и все така красива! И по-често усмихната! Обичам те!


Действия

Information

3 responses

17 09 2007
Вера

Благодаря от все сърце, мила! Мерси за хубавите пожелания, ще гледам да ги случа.И аз те обичам!🙂

20 09 2007
Emilia

Здравей, Светлана! Аз също съм от Русе и случайно попаднах на твоя блог. Хареса ми, защото е изпълнен с положително мислене и усмивки. С удоволствие ще го чета. Аз също имам блог и ще ми бъде приятно, ако понякога бъдеш мой гост – sheherezada1001.blogspot.com ще сложа линк и към твоя блог. Желая ти успех🙂

20 09 2007
Sunny

Благодаря за хубавите думи! Сега ще отделя нужното внимание на твоя блог🙂

Вашият коментар

