31.08 – Blog Day 2007

31 08 2007

Blog Day 2007

Следвайки примера на Yovko, леко неопитно (тъй като съм все още прохождаща в блог – средите), ще посоча петте блога (някои нови, други – не), които чета с най-голямо удоволствие всеки ден:

  • Под Дъгата – това е Вера, която ме вдъхнови да направя блог, която ме напътстваше упорито и без нерви (тъй като понякога се държах като напълно неразбиращо човече) и която постоянно ме учудва колко всестранно развита и интелигентна личност е🙂
  • Anna in your head🙂 – с това предложение повтарям Yovko, тъй като благодарение на неговия пост открих този така интересен блог, който от днес започвам редовно да следя.
  • Галерия на усмивките – този блог открих съвсем случайно, когато разглеждах My Dashboard. Грабна ме увлекателността, с която разказва авторката за приключенията й в Америка. Насладете се и вие🙂
  • Моят живот в Playboy – този блог не може да не ви се „набие“ в очите, ако разглеждате My Dashboard – почти непрекъснато е в Top WordPress.com blogs today. Авторът, Жоро Неделчев, е много талантлив, което е разбираемо (не само защото сме съграждани😉 ). Въпреки, че не съм съгласна с някои от нещата, за които пише, не мога да не му призная, че е много добър!
  • Таралежите са странни птици… – тази девойка я открих в блогрола на Вера и веднага я добавих в моя. Когато реши да пише сериозно, наистина „вади“ много интересни неща, но напоследък нещо я мързи повечко…😉 Не й се сърдете!

Ами, това са моите 5 предложения. Беше ми трудно да отсея точно тях, защото в последно време открих много нови за мен интересни блогове, които можете и сами да видите, ако следите моя блог🙂 (и това ако не е auto-advertisement).

http://technorati.com/tag/BlogDay2007

http://www.blogday.org/


Действия

Information

6 responses

31 08 2007
Вера

Но и ти бързо схващаш и положи доста усилия, де. Процесът е двустранен.😉

31 08 2007
Sunny

Ееее, мерси (blush)!

31 08 2007
apieceofme

Мерси за хубавите думи🙂 Усмивки

31 08 2007
Sunny

Моля! Пак заповядай🙂

31 08 2007
vallens

Ооооо благодаря за добрата реклама🙂 Не очаквах да се видя в класацията „Топ 5 на Sunny“ и съм много приятно изненадана🙂 Радвам се, че писанията ми ти харесват. Колкото до мързела- права си😛 Да ти кажа- напоследък просто якУ ме мързи да пиша. Обещавам вече да съм по-писателна и описателна🙂

31 08 2007
Sunny

Ами, хайде, чакам с нетърпение да прочета нещо по-съдържателно в твоя блог😛

Вашият коментар

