За моментите, които спират дъха ни

15 08 2007

Казват, че животът не се измерва по броя на вдишванията, а по моментите, които спират дъха ни…

Наслаждавайте се на всеки един миг от живота си!
Ето неща, които не се виждат всеки ден 2014.gif!

image001.jpg

image013.jpg

image003.jpg

image005.jpg

image007.jpg

image009.jpg

image011.jpg

Обърнете внимание на следващите 11 снимки със запомнящи се твърдения:

image0161.jpg

image018.jpg

image020.jpg

image022.jpg

image024.jpg

image026.jpg

image028.jpg

image030.jpg

image032.jpg

image034.jpg

image036.jpg


Действия

Information

4 responses

16 08 2007
vallens

Снимката на офис-аквариума ме кара да мечтая за такова работно място…

16 08 2007
Sunny

Аз мисля, че всеки, който разгледа тези снимки, ще намери за какво да помечтае…

16 08 2007
HeYJIoBuMa

А аз харесах всички снимки с животинки🙂 Може би все пак ще успея да си преодолея страха и да си взема малък сибирец…откога мечтая за кученце, а иначе се страхувам от животни.

17 08 2007
Sunny

Успех! Аз също изпитвам някакъв необясним страх от животни, но по-скоро от непознати животни. Случвало ми се е иначе, като опозная едно животно, да си го гушкам и да си играя с него. Но определено не съм любител и привърженик на гледането на животни у дома🙂

Вашият коментар

