Нищо особено

6 07 2007

Отдавна не съм писала и реших да поправя тази грешка, само дето нищо смислено не ми идва наум. Проблемът е, че се разболях и в пряк, и в преносен смисъл, след като ПИНК окончателно отмени концерта си😦

4904101thl.jpg

Лошо съвпадение, но все пак… Трима лекари смених и все още няма ефект от нито едно от леченията. Положението се закучва, но ще го ОВЛАДЕЯ!

Исках да напиша нещо, надявах се, че (подобно на приказката) „апетитът идва с яденето“, но нещо не ми се получава, затова предпочитам да спра да ви губя времето и надеждата, че по-надолу ще прочетете нещо по-смислено.

Казвам ви чао и до оздравяване🙂

5304220thl.jpg


Действия

Information

4 responses

6 07 2007
albinos

При настинка се тъпча с антиоксиданти и витамини.Обикновено я предусещам кога ще ме навести и веднага пия асперин, малко съм хипохондричен, какво да се прави🙂
Оздравявай бързо и пиши скоро!

6 07 2007
Sunny

Благодаря! Да се надявам, че ще посрещна следващата седмица в по-добро здраве! Че предстои и моренце🙂

7 07 2007
vallens

Много гадно е да се разболееш😦 Оздравявай скоро!!!

9 07 2007
Sunny

Oо, вече съм на 6😀

Вашият коментар

