Концертът на ПИНК не се състоя

2 07 2007

Аз и моят прословут късмет…

Вчера трябваше да сме на концерт на ПИНК с любимия. Аз бях, меко казано, на седмото небе! Ама нещо ме свиваше под лъжичката, явно съм усещала, че нещо ще осуети концерта.

Още откакто стана ясно, че ще ходим на този концерт, бях леко притеснена, че все пак това няма да ми се случи. Сигурно, защото много силно исках да видя ПИНК…

И вчера като тръгнахме от Пловдив, докато пътувахме, така ми се струваше нереално… Като пристигнахме на стадион „Академик“ хората се връщаха на групички и едно девойче ми разясни ситуацията – ПИНК била болна и концертът се отлага евентуално за вторник (03.07).

Честно казано, не останах много разочарована, може би, защото вътрешно си знаех, че нещо такова ще се случи. Но, утре пак сме там, стига да потвърдят от София Мюзик Ентерпрайсис.

Айде, стискайте палци!

http://news.ibox.bg/news/id_1441335868


Действия

Information

6 responses

5 07 2007
vallens

Какво стана, в крайна сметка имаше ли концерт?🙂

5 07 2007
Sunny

Не…
А тъкмо бях уговорила Верчето да дойде с мен. Щеше да стане много хубаво, ама… Мал-шанс му викали на това🙂

6 07 2007
albinos

Фенка ли си на Пинк? Мен ме кефи, понеже не е сладникава и не прави лигави песни:)

6 07 2007
Sunny

Оф, не питай!
Много я харесвам и това щеше да е първият концерт на звезда от такава величина, който щях да посетя. Много ме е яд, но… какво да се прави!

11 07 2007
Вера

Пинк май е предпочела да се разболее пред варианта да пее на полупразен стадион.😛

11 07 2007
Sunny

Tи сега дразниш ли ме😀

Вашият коментар

