One Tree Hill

29 06 2007

Да знаете преди година и половина как се запалих по този американски сериал в нета… Не можех да спя, ако не бях гледала поне 1 серия през деня. Бях свалила първите 2 сезона наведнъж и ги изгледах почти на един дъх. А когато имаше период, в който не са качвали нови серии в нета, направо сърцето ме болеше от мъка… Като че ли се бях влюбила в този сериал (или пък в един от главните герои😉 ). Ето тук ще постна трейлъра от филма за тези, които не знаят за какво става дума.

И продължавам: тръгнах от далече – исках да ви кажа, колко много си паднах по изпълнителя на песента, с която започва филма – Gavin DeGraw. Издирих много негови песни в нета и от тогава ги слушам почти непрестанно. Действат ми страхотно, в каквото и настроение да съм! Днес се сетих, че мога да открия и техни клипове в YouTube и сега съм още по-щастлива, защото мога да споделя с вас тези от тях, които най-много успяват да ме развълнуват, когато ги слушам!

Не настръхвате ли, докато слушате тази песен… Няма друг като Gavin!

и още една…

Между другото, този сериал (Grey’s Anatomy) също е страхотен! Но това е друга тема…

Още един клип за завършек:

Well, this is inside me🙂


Действия

Information

11 responses

23 11 2008
mims_za

zdr na vsi4ki az sa6to haresvam i mislq 4e po skoro sam luda po one tree hill gledala sam vsi4ki serii ot vsi4ki sezoni sega 6 sezon e mn interesen luda sam po edin ot glavnite aktiori i tova be6e parvata pri4ina po koqto zapo4nah da gledam seriala.Sega kato znam 4e 6 sezon e posleden napravo neznam kak 6te izdarjam bez tozi serial neznam no prosto ne iskam da svar6va

Вашият коментар

