Кеф, кеф

25 06 2007

А вие как изкарахте жегите?

Защото ние почти не ги усетихме. Не че не ни беше топло, но друго си е да си на шезлонга пред басейна, под чадъра… Абе, какво да ви разправям, я да ви постна няколко снимчици:

dsc00454.jpg

dsc00547.jpg

dsc00549.jpg

Както виждате, мен ме няма снимана край басейна – нали все пак някой трябваше да прави снимките🙂

Но ето ме вечерта – доволна от прекарания ден и приятно изморена:

dsc00554.jpg

Между другото, бяхме в гр. Хисар, в едноименния хотел – густо, майна! Уикендът беше перфектен, като изключим жегата в ресторанта – още на закуска, но това е бял кахър пред всички останали удоволствия, които предлага хотелът! Който не е ходил, трябва да го посети, непременно! Ние сме ходили по много СПА хотели и този, смея да твърдя, е един от добрите! Струва си!


Действия

Information

2 responses

25 06 2007
morkov

Хм ами аз се бях „опнал“ на варненския плаж с колеги(като релакс след сесията), докато на 2 км от нас на Дружба валеше град с размер на орех!? Луда работа🙂
Поздрави!

26 06 2007
Sunny

Еее, ти си бил по-добре🙂

Вашият коментар

