Вещици

22 06 2007

Дяволска нощ! Вещици пищят в ушите ми. Те завзеха целия свят. Смеят се жестоко и жестоко убиват, а после злорадстват. Те ме унищожиха. Луната я няма. Мен също ме няма. Вече няма нищо! Само вещици. Защо ли ги обичам? Те ме убиват, а аз ги обичам. Но ние сме свикнали да ни убиват… Свикнали сме да предизвикваме злото, което ни убива цял живот. Защо?

Ще си остана завинаги бебе. Ще задавам куп глупави въпроси. За мен светът е опростен – всички хора са възрастни, т.е. сериозни. Блазе им!

Но защо злото е толкова привлекателно… Затова аз съм все още дете!


Действия

Information

11 responses

27 06 2007
xronis

a az si mislex 4e nqkoi e xodil ili 6te xodi na lov za ve6tici,
jalko

Вашият коментар

