Първи стъпки…

31 05 2007

Ами, айде, и аз да се появя на бял свят. Откога се каня – а напред, а назад – вчера Верчето излезе по-упоритата от двете и ме зариби. Та, ето ме и мен! Да ви се представя: казвам се Светлана Кирова и живея в Пловдив. Вече 6 години. Иначе съм от Русе, “ах, това Русе”. Тук се омъжих, имам си страхотно момченце, което през октомври навършва 4 години, казва се Вики. Много обичам татуировките, както вече сте разбрали, ако сте разглеждали блога на Вера. Е, имам 3 и мисля да не си правя повече, но съм разбрала, че е по-добре “никога да не се казва никога”, защото единственото сигурно нещо в тоя живот е смъртта (не че съм черногледа🙂 ), пък и не се знае на какъв акъл ще съм, когато се събудя утре.

Романтична натура съм, но и прагматична! Обичам да се забавлявам с приятелки, с приятели… Абе, изобщо, купон да става! Не е важно, дали ти духаш, или ти духат, важното е да водиш духовен живот! Не знам това какво общо има с казаното дотук, но така ми изникна в съзнанието и реших да го напиша. А, и още нещо, каквото ми е на езика, това ми е на устата!

Ами, засега – толкова! Като за първа публикация, надявам се да не съм отегчила никого! Обещавам да пиша само, когато имам да кажа нещо интересно.🙂

Айде, до писане!🙂


Действия

Information

Вашият коментар

